Uvjeti prodaje Terms

UVJETI PRODAJE

CJENE:
Cijene su iskazane sa uključenim PDV-om, FCO skladište Zola d.o.o.
Trg senjskih uskoka 8, 10020 Zagreb, Hrvatska, EU.
do 4.9.2022. cijene su u HRK
od 5.9.2022. do 31.12.2022. cijene su u HRK i €, plaćanje u HRK.
od 1.1.2023. do 14.1.2023. cijene su u HRK i €, plaćanje u HRK i €.
od 15.1.2023. cijene su u € i HRK, plaćanje u €.
od 1.1.2024. cijene su u €, plaćanje u €.
Pažnja: Zbog pandemije Corone (2 godine)  i rata u Ukrajini dolazi do nestašice roba, čipova za proizvodnju, poskupljenja energenata, transporta itd, zato Vas molimo da provjerite prije uplate na račun stanje dobave robe. (1.7.2022.)
PLAĆANJE:
Plaćanje narućenih proizvoda:  VIRMANOM ili POUZEĆEM (plaća se dostavnoj službi kod preuzimanja robe)
Za kupce u Zagrebu u Zola trgovini plaćati možete karticama  VISA, MASTERCARD, MAESTRO do 12 rata bez kamata i naknada.
Za dodatne informacije nazovite nas ili pošaljite e-mail !
RAČUN:
Svakom kupcu izdajemo račun, za tvrtke i obrte račun R1, za državne ustanove e-Račun.
Prilikom kvara uređaja Račun je potrebno priložiti uz Jamstveni list.
SLANJE ROBE:
Robu šaljemo samo u Hrvatsku. Za slanje robe izvan Hrvatske radi se izvoz (export) uz carinski postupak  osim za članice EU.
Slanje robe se naplaćuje. Roba se šalje o riziku kupca bez obzira da li transportni trošak plaća Kupac ili Zola doo.
Transportno osiguranje se može dogovoriti prije slanja robe na zahtjev i račun kupca.
Za isporuku na neke otoke može se zaračunati veća tarifa za dostavu.
SLANJE TEŠKE I ROBUSNE ROBE:
Za tešku i robusnu robu koja ima malu financijsku vrijednost navedena cijena dostave u Zola web shopu ne vrijedi. Za takovu robu posebno se dogovaramo za cijenu transporta. 

PROCEDURA ZA NARUDŽBE:
Proizvode možete naručiti putem
web stranice https://www.zola.hr
e-mail-a : trgovina2@zola.hr veleprodaja@zola.hr prodaja@zola.hr,
mobilni:  091 655 2730
fiksni:   01 655 2727

Privatne osobe
Po primitku e-narudžbe kontaktiramo Vas telefonom o načinu isporuke. Robu možete naručiti pouzećem. Uz robu šaljemo maloprodajni račun na iznos robe bez troškova prijevoza. Račun za prijevoz robe pouzećem Vam izdaje prijevoznik.
Ukoliko ste platili zajedno robu i prijevoz putem "FINA-e" ili "Internet bankarstva" ukupni  račun Vam izdaje Zola doo.
Tvrtke i obrti
Po primitku Vaše e-narudžbe, kontaktiramo Vas e-mailom ili telefonom o roku isporuke. Poslovni partneri koji su osigurali jamstvo za  plaćanja po prihvaćanju roka isporuke izdajemo robu. Ukoliko nemamo osigurano plaćanje isporuka je moguća tek po uplati beskamatnog avansa. Samo pismeno potvrđeni rokovi isporuke ( e-mail ili predračun ) su obvezujući. Kako su promjene modela proizvoda vrlo česte pridržavamo pravo u dogovoru sa Kupcem isporuke drugog modela, istih ili boljih karakteristika.
Ukoliko Kupac ne prihvati predloženu promjenu vračamo uplaćeni avans.
Ne odgovaramo za eventualne pogreške nastale u opisu proizvoda. Slike artikala su ilustrativne prirode te ne moraju u potpunosti odgovarati artiklima
Radno vrijeme:
Radno vrijeme Zola d.o.o.: ponedjeljak - petak od 8.00-17.00 sati, subotom i blagdanima ne radimo.
Naručivanje putem web shopa: 0.00-24.00 sati.
Preuzimanje robe na adresi Zola d.o.o., Trg senjskih uskoka 8, 10020 Zagreb svaki radni dan od 9.00-17.00 sati.
Ispričavamo se zbog nečitkosti teksta na našim web stranicama jer engleski jezik ne prepoznaje nasa slova.
Zola doo službena web stranica (zola web shop):  https://www.zola.hr

Zola doo
ažurirano 22.7.2022.

UVJETI PRODAJE

CJENE:
Cijene su iskazane sa uključenim PDV-om, FCO skladište Zola d.o.o.
Trg senjskih uskoka 8, 10020 Zagreb, Hrvatska, EU.
do 4.9.2022. cijene su u HRK
od 5.9.2022. do 31.12.2022. cijene su u HRK i €, plaćanje u HRK.
od 1.1.2023. do 14.1.2023. cijene su u HRK i €, plaćanje u HRK i €.
od 15.1.2023. cijene su u € i HRK, plaćanje u €.
od 1.1.2024. cijene su u €, plaćanje u €.
Pažnja: Zbog pandemije Corone (2 godine)  i rata u Ukrajini dolazi do nestašice roba, čipova za proizvodnju, poskupljenja energenata, transporta itd, zato Vas molimo da provjerite prije uplate na račun stanje dobave robe. (1.7.2022.)
PLAĆANJE:
Plaćanje narućenih proizvoda:  VIRMANOM ili POUZEĆEM (plaća se dostavnoj službi kod preuzimanja robe)
Za kupce u Zagrebu u Zola trgovini plaćati možete karticama  VISA, MASTERCARD, MAESTRO do 12 rata bez kamata i naknada.
Za dodatne informacije nazovite nas ili pošaljite e-mail !
RAČUN:
Svakom kupcu izdajemo račun, za tvrtke i obrte račun R1, za državne ustanove e-Račun.
Prilikom kvara uređaja Račun je potrebno priložiti uz Jamstveni list.
SLANJE ROBE:
Robu šaljemo samo u Hrvatsku. Za slanje robe izvan Hrvatske radi se izvoz (export) uz carinski postupak  osim za članice EU.
Slanje robe se naplaćuje. Roba se šalje o riziku kupca bez obzira da li transportni trošak plaća Kupac ili Zola doo.
Transportno osiguranje se može dogovoriti prije slanja robe na zahtjev i račun kupca.
Za isporuku na neke otoke može se zaračunati veća tarifa za dostavu.
SLANJE TEŠKE I ROBUSNE ROBE:
Za tešku i robusnu robu koja ima malu financijsku vrijednost navedena cijena dostave u Zola web shopu ne vrijedi. Za takovu robu posebno se dogovaramo za cijenu transporta. 

PROCEDURA ZA NARUDŽBE:
Proizvode možete naručiti putem
web stranice https://www.zola.hr
e-mail-a : trgovina2@zola.hr veleprodaja@zola.hr prodaja@zola.hr,
mobilni:  091 655 2730
fiksni:   01 655 2727

Privatne osobe
Po primitku e-narudžbe kontaktiramo Vas telefonom o načinu isporuke. Robu možete naručiti pouzećem. Uz robu šaljemo maloprodajni račun na iznos robe bez troškova prijevoza. Račun za prijevoz robe pouzećem Vam izdaje prijevoznik.
Ukoliko ste platili zajedno robu i prijevoz putem "FINA-e" ili "Internet bankarstva" ukupni  račun Vam izdaje Zola doo.
Tvrtke i obrti
Po primitku Vaše e-narudžbe, kontaktiramo Vas e-mailom ili telefonom o roku isporuke. Poslovni partneri koji su osigurali jamstvo za  plaćanja po prihvaćanju roka isporuke izdajemo robu. Ukoliko nemamo osigurano plaćanje isporuka je moguća tek po uplati beskamatnog avansa. Samo pismeno potvrđeni rokovi isporuke ( e-mail ili predračun ) su obvezujući. Kako su promjene modela proizvoda vrlo česte pridržavamo pravo u dogovoru sa Kupcem isporuke drugog modela, istih ili boljih karakteristika.
Ukoliko Kupac ne prihvati predloženu promjenu vračamo uplaćeni avans.
Ne odgovaramo za eventualne pogreške nastale u opisu proizvoda. Slike artikala su ilustrativne prirode te ne moraju u potpunosti odgovarati artiklima
Radno vrijeme:
Radno vrijeme Zola d.o.o.: ponedjeljak - petak od 8.00-17.00 sati, subotom i blagdanima ne radimo.
Naručivanje putem web shopa: 0.00-24.00 sati.
Preuzimanje robe na adresi Zola d.o.o., Trg senjskih uskoka 8, 10020 Zagreb svaki radni dan od 9.00-17.00 sati.
Ispričavamo se zbog nečitkosti teksta na našim web stranicama jer engleski jezik ne prepoznaje nasa slova.
Zola doo službena web stranica (zola web shop):  https://www.zola.hr

Zola doo
ažurirano 22.7.2022.

REKLAMACIJE  POVRAT ILI ZAMJENA ROBE, JAMSTVO

REKLAMACIJE POVRAT ROBE

Brother Reklamacije se uvažavaju u roku 8 dana uz Zola uvjete o povratu robe, uz predočenje originalnog računa i uz pismeno obrazloženje uzroka reklamacije proizvoda.
Roba mora biti vraćena u originalnoj i neoštećenoj ambalaži s kompletnim priborom i dokumentacijom.
Ukoliko se radi o potrošnim materijalima (tintama, tonerima), moraju biti originalno zapakirani i neoštećeni. Ukoliko nisu ispunjeni Zola uvjeti o povratu robe, povrat robe se ne može prihvatiti.
Roba koja je nekorištena i u original ambalaži može zamijeniti za drugu robu.
Reklamacija se ne priznaje za robu koja se uvozili za poznatog kupca iz razloga da mu se ista ne sviđa ili je naručio krivi proizvod.
Kupac je dužan eventualnu reklamaciju uputiti u Zola d.o.o. putem email-a ili telefonom u roku od 8 dana od dana primitka pošiljke. Naknadne reklamacije neće se uvažavati.
Kupac ima pravo na povrat proizvoda koji mu je poslan greškom ili proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje nije nastalo prilikom transporta i to u roku od 2 radna dana po primitku pošiljke.
Zola d.o.o. odobrit će povrat proizvoda u dogovoru sa kupcem (e-mail, telefon), te ce kupcu poslati novu pošiljku bez dodatnih troškova.
 
JAMSTVO:
Proizvodi kupljeni u trgovini Zola d.o.o. imaju određeno jamstvo.
Jamstveni rok počinje teći sa danom isporuke, koji je naznačen na računu i jamstvenom listu. Prava iz jamstvenog lista kupac može ostvariti ukoliko se pridržavao priloženih naputaka o uporabi proizvoda.
U jamstvenom roku kvarove smije popravljati jedino ovlašteni servis.
Prava iz jamstva ostvaruju se kod ovlaštenih servisa odnosno uvoznika pojedinih proizvoda uz predočenje računa od Zola d.o.o. i jamstvenog lista koji izdaje ovlašteni uvoznik pojedinog proizvoda, međutim, ukoliko kupac reklamira proizvod u roku od 8 dana od dana preuzimanja, prava iz jamstva može ostvariti i direktno kod prodavača (Zola  d.o.o.). Troškove i rizik dopreme u servis snosi kupac. U slučaju da kupac na servis pošalje proizvod koji je ispravan tj. koji radi sukladno tehničkom opisu i naputku o uporabi kupcu ćemo zaračunati pregled i testiranje proizvoda po cjeniku, te troškove dostave ukoliko postoje. 
Ako popravak traje dulje od 10 dana, jamstvo se produljuje za vrijeme trajanja popravka. U slučaju da kvar u jamstvenom roku nije otklonjen u roku od 45 dana od zaprimanja proizvoda na servis, a proizvod nije poslan na popravak dobavljaču, Zola d.o.o. se obvezuje da ce isti zamijeniti drugim ili će kupcu biti vraćen iznos u visini trenutne tržišne vrijednosti istog ili sličnog / boljeg proizvoda.
JAMSTVO NE UKLJUČUJE:
- programsku opremu koja dolazi u kompletu sa proizvodom (samo je ponekim proizvodima pridružena programska oprema)
- kvarove nastale nepravilnim rukovanjem
- kvarove nastale zbog istrošenosti uređaja ili njegovih dijelova
- kvarove nastale utjecajem okoline nepodesne za rad uređaja
- rad pod prevelikim naponom ili kvarove nastale zbog neispravne električne instalacije
- kvarove nastale elementarnom nepogodom ili visom silom (požar, poplava, potres,...)
- baterije ili kvarove nastale curenjem baterija (odnosi se na baterije koje su sastavni dio kupljenog proizvoda)
- mehanička oštećenja ili kvarove nastale zbog mehaničkih oštećenja, pada i sl.
- kompatibilnost medu komponentama, osim ako nisu kupljene kod Zola d.o.o. i ako je za njih dobivena usmena ili pismena suglasnost o kompatibilnosti
JAMSTVO PRESTAJE U SLUČAJU:
- dogradnje, pregradnje ili spajanja bez pismene suglasnosti Zola d.o.o.
- ako je proizvod popravljan ili otvaran od strane neovlaštenih osoba
- korištenja proizvoda u namjenu za koju nisu predviđeni
- ako je proizvod došao oštećen u servis zbog neprimjerenog pakiranja
- ukoliko su korištene zamjenske tinte / toneri

Zola doo
ažurirano 28.11.2021.

Returns

Here you can describe your returns policy.