Dostava i reklamacije

Dostava
Isporuka proizvoda se vrši za Republiku Hrvatsku ili prema dogovoru za zemlje unutar EU.
Isporuku robe po primitku potvrde o izvršenoj uplati vršimo putem Vlastite dostave za područje Zagreba, a za ostale regije putem dostavne službe, logističkog partnera.
Napomena: Molimo da prije uplate provjerite dostupnost robe !!! . Pošiljke se šalju na trošak kupca ili se naplaćuje tržišna vrijednost dostave. Vrijedi za cijelo područje Hrvatske.
Logistički partner: GLS Hrvatska

Reklamacije
Servis neispravne robe vrši se tek ukoliko je predočena sva dokumentacija dobivena uz uređaj ili komponente računala. Potrebno je opisati nastali kvar! Lažne reklamacije se naplaćuju ovisno o utrošenom vremenu za potvrdu ispravnosti. Jamstvo ne pokriva kvarove nastale nestručnim rukovanjem , djelovanjem više sile (udar groma, požari, poplave i sl.), mehanička oštećenja, istrošenosti, overclocking !!!. U slučaju da nije moguće izvršiti popravak ili zamjenu u razumnom roku pružamo mogućnost povrata novca.
Uz svaki reklamirani proizvod je potrebno napisati opis kvara, u protivnom se obračunava dijagnostika kvara!!!
Servis tel : 016552727 fax : 01 6529248 e-mail :  servis@zola.hr 
Radno vrijeme servisa/reklamacija: Pon-pet : 08:00-17:00